Θέλεις να γίνεις ένας Social Media Expert;

γράφει ο pitsirikos

Τον χρόνο που πέρασε, έλαβα πάρα πολλά mail από κυρίες και κυρίους που ήθελαν να με ενημερώσουν πως μπορώ να πάω σε σεμινάρια για να μάθω πώς θα γίνω αστέρι των social media, ενώ υπήρξαν και πολλοί καλοί άνθρωποι που ήταν πρόθυμοι να αναλάβουν τα δικά μου social media.

Από περιέργεια, μπήκα και κοίταξα κάποιους από τους λογαριασμούς που είχαν αυτοί οι εξπέρ των social media στο Twitter και στο Facebook, και διαπίστωσα πως αυτοί που ήθελαν να διδάξουν τους άλλους πώς θα γίνουν σταρ στα social media δεν τα πήγαιναν καθόλου καλά στα συγκεκριμένα μέσα.

Μια φορά δεν κρατήθηκα και έγραψα σε έναν κύριο που με καλούσε σε ένα σεμινάριο για τα social media το εξής: «Αγαπητέ κύριε, με όλο το θάρρος, νομίζω πως ο μόνος λόγος για να έρθω στα σεμινάριά σας είναι για να διδάξω».

Υποθέτω πως αυτή η έκρηξη από ειδικούς στα social media οφείλεται στη μεγάλη πτώση της διαφήμισης στη χώρα μας, που μετέτρεψε από τη μια μέρα στην άλλη άνεργους διαφημιστές και δημοσιογράφους σε social media experts.

Πριν από δυο μήνες, μια έρευνα της Edelman Berland ανέδειξε ως το πιο άχρηστο επάγγελμα για την κοινωνία τους διαφημιστές. Δικαιολογημένα.

Αν και δεν είμαι social media expert -και χωρίς να με έχει βοηθήσει κάποιος πανεπιστήμονας- τα πάω μάλλον καλά στα social media. Που τα βρίσκω –κάποιες φορές- και πολύ διασκεδαστικά.

Δεν είμαι, βέβαια, ειδικός για να δίνω συμβουλές αλλά σε όσους ενδιαφέρονται για τα social media θα μπορούσα να πω το εξής: «Να είστε ο εαυτός σας».

Βέβαια, πρέπει να έχεις έναν εαυτό

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s